DCS Hotel Soft
Karakteristike informacionog sistema
-
Smeštaj
Zakup i odjava soba. Prijava i odjava gostiju
-
Upravljanje rezervacijama
Napredan rezervacioni sistem
-
Izveštaji
Izveštaji o poslovanju i kapacitetu
-
IntegracijE
Integracije sa raznim ostalim sistemima
-
Kreiranje dokumenata
Izrada predračuna. Automatsko kreiranje računa
-
Prilagođenost objektu
Sistem se prilagođava svakom objektu
-
Channel Manager
Rezervacije sa svih kanala u programu
-
E-Turista
Slanje svih prijava i odjava gostiju jednim klikom
Prednosti korišćenja softvera
- Brže i kvalitetnije pružanje usluga
- Povećanje efikasnosti poslovanja hotela
- Pregled kompletnog poslovanja
- Kontrola zaposlenih
- Praćenje stanja soba i rezervacija
- Brza prijava i odjava gostiju
- Savremen i moderan način rada
- Brza implementacija sistema.
Najvažnije funkcije
ZAKUP SOBA / PRIJEM GOSTIJU
Katalog gostiju sa automatskim popunjavanjem podataka kod sledećeg dolaska.
NAPREDAN REZERVACIONI SISTEM
Brzo kreiranje pojedinačnih i grupnih rezervacija.
Praćenje statusa rezervacija (potvrđena, nepotvrđena, otkazana, nepojavljeni gosti).
Izveštaji o kreiranim i realizovanim rezervacijama. Lako premeštanje rezervacija.
DODATNI TROŠKOVI SOBE | GOSTIJU
INTERFEJS ZA ČITAČ PASOŠA
Opis interfejsa možete pogledati ovde
RAZDVAJANJE / SPAJANJE TROŠKOVA SOBA
Razdvajanje troškova - kada se troškovi jedne sobe trebaju razdvojiti na više računa (svaki gost plaća svoje, ili osnovne troškove sobe (smeštaj, doručak, BT, osiguranje) plaća recimo firma, a dodatne troškove (konzumacije, telefon, minibar itd) će platiti gost)
Spajanje troškova - kada se troškovi više soba trebaju naplatiti na jedan račun
Kombinacija spajanja i razdvajanja - kada se spajaju troškovi više soba i zatim se delovi tih troškova razdvajaju (osnovni troškovi više soba (smeštaj, doručak, BT, osiguranje) plaća firma, a dodatne troškove (konzumacije, telefon, minibar itd) će platiti svaki gost posebno).
IZRADA FAKTURA I PONUDA
Kreiranje ponuda,predračuna i avansnih računa.
Pregled dokumenata po raznim kriterijumima (tipu, komitentu, periodu kreiranja itd).
Eksportovanje svih dokumenata u PDF fajl za slanje mejlom. Štampanje računa i specifikacija na više jezika (srpski, engleski).
DOMAĆINSTVO
EVIDENCIJA OSTALIH TROŠKOVA
PRILAGOĐENOST SVAKOM OBJEKTU
IZVEŠTAJI, STATISTIKE I ANALIZE
Svi izveštaji se mogu exportovati u excel i pdf.
GRAFIČKI PREGLED STANJA SOBA
Prikaz soba po tipu i broja gostiju u njima.
Evidencija u realnom vremenu o stanju soba.
ODJAVA SOBA / ODJAVA GOSTIJU
POVEZANOST SA RESTORANOM / APERITIV BAROM
ONLINE PRIJAVA STRANIH GOSTIJU U MUP
Štampa prijave boravišta koja se daje stranim gostima.
CHANNEL MANAGER
Sve rezervacije se pri nastanku bilo gde u svetu u realnom vremenu odmah prikazuju u softveru i ceo sistem je u potpunosti automatizovan.
Sistem funkcioniše 24h i izbegnuta je mogućnost grešaka pri ručnom unosu rezervacija, sa čime se značajno ubrzava i unapređuje proces upravljanja rezervacijama
Opis interfejsa možete pogledati ovde
IZVEŠTAJI
Periodični izveštaj hotelskih usluga (iznos smeštaja, konzumacija, telefona, boravišnih taksi, osiguranja, pansionskih obroka, ukupan naplaćeni iznos).
Periodični grupisani pregled naplaćenih hotelskih usluga po različitim cenama (pregled naplaćenih soba po različitim cenama). Grafička evidencija i štampa zauzetih soba i rezervisanih soba.
Izveštaji za restoran. Evidencija gostiju. Štampa knjige gostiju usklađena sa zakonom. Arhiva gostiju (boravci i zaduženja)
E-FISKALIZACIJA - IZRADA FISKALNIH RAČUNA
Možemo Vam uz instalaciju softvera preporučiti i svu odgovarajuću opremu.
E-TURISTA INTEGRACIJA
Jednim klikom se radi prijava i odjava svih gostiju u CIS.
MENADŽMENT
UDALJENI PRISTUP
Takođe se sistemu kroz zaštićen sistem može pristupiti sa bilo koje lokacije i van objekta. Na taj način se ima uvid u poslovanje sa bilo koje lokacije na kojoj postoji internet veza.
Poslovanje hotela u pokretu
Povezivanje sa Channel Managerom
Softveri se neprekidno ažuriraju novim verzijama u skladu sa zakonskim normama i potrebama,
kao i u dogovoru sa željama i potrebama korisnika.
Obezbeđena tehnička podrška 24/7
Ostali podaci o softveru
- Sadrži dugogodišnje iskustvo rada hotelskih objekata i uspešno funkcioniše od 2004. godine
- Prilagođava se zahtevima svakog objekta.
- Razvijen modernim tehnologijama i savremenim softverskim razvojnim alatima.
- Od samog početka namenski razvijan da bude okrenut korisnicima za što brži, jednostavniji i lakši rad
- Iskustva mnogih stručnih lica iz oblasti hotelijerstva implementirana u softverski proizvod.
- Radi na svakom Windows operativnom sistemu
- Sistem vodi računa o svemu i rasterećuje što je moguće više korisnika
- Brza implementacija sistema. Kratka obuka za recepcionere i menadžere
Utisci i preporuke korisnika
Najčešća pitanja i odgovori
Ko radi instalaciju programa, podešavanje i unos podataka?
Obavljamo i povezivanje na sistem efiskalizacije i povezivanje sa sistemom eTurista.
Mi radimo i instalaciju i podešavanje celog sistema i opreme i nakon toga obuku svih zaposlenih.
Brine nas prelazak na novi sistem zbog naših zaposlenih. Koliko su komplikovani vaši programi za rad?
Svi naši sotveri su jednostavni za rad i sve informacije pišu u svakom delu programa tako da se u praksi pokazalo da nije ni potrebno uputstvo za naša softverska rešenja.
Naravno, postoje detaljna uputstva sa slikama i napisana su tako da budu što je jednostavnije moguće.
Mnogima se javlja nesigurnost pri pomisli prelaska sa jednog softvera sa drugi - novi, zbog straha od gubitka kontinuiteta evidencije podataka.
Prelazak na novi softver uopšte ne mora da bude stresno iskustvo i do sada smo uradili prebacivanje u dosta objekata
Da li se mogu podaci iz programa koji trenutno koristimo prebaciti u Vaš program?
Mi obavljamo prebacivanje podataka i nakon toga ih imate spremne u novom programu.
Takođe mi radimo i instalaciju i podešavanje celog sistema i opreme koju imate i nakon toga obuku svih zaposlenih.
Da li postoji demo verzija programa?
Mi radimo implementaciju sistema prema načinu poslovanja svakog objekta pojedinačno što zahteva odgovarajuće vreme i resurse.
Međutim, preko prezentacije softvera se možete upoznati detaljno sa programom i pitati šta god Vas zanima.
Da li ste integrisani sa novom fiskalizacijom i eTuristom?
Sertifikovani smo od strane Poreske uprave i naši softveri su kompletno prilagođeni novom sistemu eFiskalizacije.
Takođe DCS Hotel Soft ima kompletnu integraciju sa sistemom eTurista i jednim klikom se radi prijava i odjava svih gostiju.
Da li se određenim korisnicima programa može uskratiti pristup nekim delovima programa?
Sa korisničkim nalogom se određuje koje radnje korisnik može da obavlja u programu kao i kojim podacima može da pistupa.
Da li u vašim programima može da se prati rad zaposlenih?
Postoji detaljna evidencija za svako storniranje i brisanje i sve važnije promene.
U našem hotelskom softveru postoji dnevnik aktivnosti (istorijat događaja) gde se detaljno evidentiraju sve promene za sobe, goste i sve ostale važne aktivnosti.
U ugostiteljskom softveru postoji detaljna evidencija svih storniranja porurudžbina i računa gde se vidi tačno vreme, ime korisnika, razlog storniranja kao i stavke koje su stornirane.
Imamo eksterno knjigovodstvo. Da li možemo slati dokumente knjigovođi?
Šta dobijamo korišćenjem DC SOFT softvera?
Dobijate mogućnost da: uštedite vreme u radu automatizacijom poslovnih procesa, imate kvalitetne informacije kroz izveštaje i preglede u softveru, upravljate finansijama i donosite brže odluke kao i da unapredite i modernizujete poslovanje.
Novi smo u ovom poslu i ne znamo šta nam je sve potrebno. Da li nudite pomoć i za to?
Od podnošenja zahteva za bezbednosne elemente, do pomoći i sugestija za opremu, na šta treba da se obrati pažnja i pomoć oko ostalih pitanja koje budete imali. Dosta stvari deluju komplikovanije nego što u stvari jesu.
Koliko vremena je potrebno za instalaciju i korišćenje programa?
Kako se radi početno podešavanje sistema?
Na ovaj način obezbeđujemo da je sistem dobro podešen i olakšava se početak rada na softveru. Sve kasnije izmene možete raditi sami ili uz našu asistenciju.
Da li nam je potrebna jaka i skupa računarska oprema?
Koliko traje obuka korisnika i da li može da se vežba u programu pre početka rada?
Kad nam javite da ste spremni, brišemo podatke od vežbanja i puštamo sistem zvanično u rad.
Obuka korisnika je uključena u cenu softvera i u zavnisnosti od softvera traje od jednog do par dana u zavisnosti od kupljenog softvera, dodatnih opcija i potreba hotela. Nakon obuke i dalje vam stojimo uvek na raspolaganju za bilo kakvu pomoć, pitanja i konsultacije.
Da li dajete garanciju na softver?
- Tehnička podrška (telefon/email/viber/daljinska online konekcija),
- Automatski lokalni backup i kriptovani backup podataka na naše servere na svakih par sati
- Ažuriranje na nove verzije programa
- Sve promene i nadogradnje programskog rešenja u skladu sa zakonskim izmenama
Ako smo uzeli određene opcije programa, da li je moguće kasnije proširenje softvera dodatnim opcijama?
kao i u dogovoru sa željama i potrebama korisnika.
Imamo neke zahteve koji su specifični samo za naš objekat. Da li se može softver nadograditi za naše potrebe?
Ako su neki manji zahtevi u pitanju to ulazi u cenu softvera, a u slučajevima složenijih zahteva nakon procene šaljemo ponudu korisniku za implementaciju.
Gde se nalaze naši podaci? Da li su tamo negde ili kod nas? Šta ako nestane internet?
Poslovni softver se isto kao i podaci nalaze lokalno kod vas, a ne na internetu pa je samim tim i značajno brži sveukupni rad.
Takođe i znate tačno ko sve ima pristup Vašim podacima.
Šta se dešava sa podacima ako se pokvari računar, u slučaju virusa ili ostalog?
Naši softveri rade bekap podataka na svakih par sati lokalno kod korisnika u objektu, a može se raditi i enkriptovani bekap podataka na naše zaštićene servere na svakih par sati.
Sa time ste u bilo kojem slučaju obezbeđeni a Vaši podaci sigurni.
Zanimaju nas još neke stvari i imamo dodatna pitanja