Kliknite na bilo koju funkciju da bi se prikazao opis
GRAFIČKI PRIKAZ OBJEKTA I RASPOREDA STOLOVA
Grafički prikaz objekta i stolova uređeni po stvarnom rasporedu u objektu. Pregledan prikaz slobodnih i zauzetih stolova. Prikaz konobara koji je primio narudžbu i iznosa narudžbi na zauzetim stolovima. Stolovi se mogu slobodno razmeštati a može se i odabrati neki od unapred definisanih rasporeda za razne događaje (koncerti, proslave itd).
RAZDVAJANJE / SPAJANJE PORUDŽBINA
Napredan sistem razdvajanja porudžbine u okviru stola na više gostiju, spajanje porudžbina više stolova na jedan račun i sve ostale kombinacije spajanja i razdvajanja. Takođe lako se obavlja i transfer zaduženja sa jednog stola na drugi slobodan ili zauzet sto.
DPU LISTE - ŠANK KNJIGE I KNJIGE KUHINJE
Obaveza ugostitelja je da vode knjigu šanka. DCS Cafe Soft knjigu šanka izrađuje automatski, čime se bez dodatnog truda i troškova obezbeđuje poštovanje zakona i značajno skraćuje vreme zaposlenih koje moraju provesti na kraju dana.
HAPPY HOUR I VIP POPUSTI
DCS Cafe Soft omogućava specijalno sniženje cena u ugostiteljskim objektima u određenim vremenskim intervalima u toku dana - Happy Hour. Moguće je definisati popuste na sve ili na samo izabrane artikle. Stalnim gostima se može odobriti stalni ili određeni popust ako ostvare neki iznos u određenom vremenskom periodu.
ROBNO MATERIJALNA EVIDENCIJA
Šifrarnici artikala, komitenata i dobavljača, fakture, DPU liste, automatske kalkulacije pri ulazu pića, ulaz sirovina kuhinje, automatske i ručne nivelacije, zalihe, rashodi, povrat dobavljaču, popisne liste, analitičke kartice pića i sirovina hrane sa prosečnim nabavnim cenama, automatsko ažuriranje DPU lista pri storniranju kalkulacija i računa. Pregled nabavnih i prodajnih cena i marže na svim izveštajima.
RETROAKTIVNI ULAZ ROBE I STORNIRANJE RAČUNA
DCS Cafe Soft omogućava retroaktivni ulaz pića ili sirovina jela za bilo koji raniji datum, kao i retroaktivno storniranje računa pri čemu se automatski ažuriraju sve DPU liste od tog datuma, kao i analitičke kartice za sve stavke pića ili sirovina jela na tom ulazu ili storniranom računu. Sa ovim se automatski preračunavaju i prosečne nabavne cene artikala.
OGRANIČENJE NIVOA PRISTUPA PODACIMA
Programu se može pristupati preko šifri ili beskontaktnim RFID karticama. Svakom korisniku je moguće dodeliti odgovarajući nivo pristupa delovima programa čime se mogućnost zloupotrebe svodi na minimum. Svi bitni događaji se evidentiraju tako da je na osnovu ovih podataka omogućen kompletan uvid u rad zaposlenih kao i rešavanje svih potencijalno spornih situacija.
RAD SA BESKONTAKTNIM KARTICAMA
Programu se može pristupati preko šifri ili beskontaktnim RFID karticama. Svaki korisnik može dobiti svoju karticu koja mu omogućava pristup odgovarajućim opcijama u programu. Takođe ove kartice možete pokloniti stalnim gostima. Sistem rada sa karticama je izuzetno brz i pouzdan.
POVEZANOST SA HOTELSKIM SISTEMOM
Ako ugostiteljski objekat radi u okviru hotela softver može biti povezan sa hotelskim informacionim sistemom DCS Hotel Soft. Gostima za ugostiteljske usluge može račun za sve konzumacije biti prebačen na sobe u kojima su odseli.
IZVEŠTAJI, STATISTIKE I ANALIZE
DCS Cafe Soft raspolaže mnogobrojnim izveštajima poslovanja. Pregled prodaje, prometa, zaliha, evidencija rada zaposlenih za bilo koji vremenski period itd. Svi izvestaji se mogu exportovati u excel i pdf.
BRZO IZDAVANJE I NAPLATA PORUDŽBINA
Pregledan i jednostavan ekran sa svim potrebnim funkcijama za brzo i lako izdavanje i naplatu porudžbina. Porudžbine se izdaju lako i brzo odabirom grupe artikla i klikom na željeni artikal ili direktnim kucanjem dela naziva artikla. Na ekranu se nalaze i najčešće naručivani artikli. Sve operacije za rad konobara se nalaze na jednom preglednom ekranu.
PRAĆENJE REALNOG STANJA ZALIHA
U bilo kom trenutku je moguć uvid u stanje zaliha pića i sirovina hrane. Praćenje ulaza, izlaza od prodaje, rashoda itd. Sa ovim se sprečava mogućnost nestanka nekog artikla i sastojka sa stanja sa čime se gubi eventualna zarada od prodaje tog artikla i čime se značajno olakšava rad.
NORMATIVI ZA PIĆA I JELA
Svakom artiklu na šanku i kuhinji se može brzo i lako uneti normativ ako postoji i preko kojeg se pri prodaji tog artikla skidaju sa stanja zaliha odgovarajuće količine. Takođe obaveza objekta je da na zahtev gosta prikaže normative pića i hrane.
PREGLED ZARADE PO ARTIKLIMA
Za svaki artikal pića i jela se prikazuje zarada (marža) na osnovu njegove prodajne cene i ulaznih cena sastojka u njima na osnovu unetih normativa. Zarada može da se obračunava po artiklima, ali i po grupi artikala (topli napitci, sokovi, alkoholna pića, glavna jela ...)
IZRADA FAKTURA I PONUDA
Osim fiskalnog računa koji automatski izlazi pri naplati porudžbine može se izraditi i propratna faktura (gotovinska ili bezgotovinska). Automatsko dodeljivanje brojeva dokumenata. Takođe moguće je lako kreiranje ponuda/predračuna. Pregled dokumenata po raznim kriterijumima (tipu, komitentu, periodu kreiranja itd). Eksportovanje svih dokumenata u PDF fajl za slanje mejlom.
ESIR - IZRADA FISKALNIH RAČUNA
Sertifikovani ESIR od strane Poreske uprave koji je kompletno prilagođen za izdavanje računa po novom sistemu eFiskalizacije. Možemo Vam uz instalaciju softvera preporučiti i svu odgovarajuću opremu.
MENADŽMENT
Praćenje rada objekta i konobara. Uvid u poslovanje i dobijanje tačnih i pravovremenih informacija u svakom trenutku. Pregled brojnih izveštaja i statistika, kao i analize poslovanja će pomoći u donošenju važnih odluka vezanih za poslovanje objekta.
PRILAGOĐENOST SVAKOM OBJEKTU
Informacioni sistem se u potpunosti prilagođava svakom objektu i načinu poslovanja. Mogućnost dodavanja nespecifičnih opcija u sistem karakterističnih za dati objekat u dogovoru sa korisnikom.
ODVOJENA ŠTAMPA PORUDŽBINA
Porudžbine za goste se mogu štampati na fiskalnom uređaju ili na odvojenom malom POS štampaču. Porudžbine za osoblje u objektu se mogu razdovojiiti i štampati odvojeno za šank i za kuhinju.
UDALJENI PRISTUP
Sistemu se kroz zaštićen sistem može pristupiti sa bilo koje lokacije u okviru objekta i van objekta. Na taj način se ima uvid u poslovanje sa bilo koje lokacije na kojoj postoji internet veza.
Najčešća pitanja i odgovori
Pogledajte šta su nas drugi pitali. Ako imate neka pitanja na koja nismo odgovorili kontaktirajte nas
Softveri se neprekidno ažuriraju novim verzijama u skladu sa zakonskim normama i potrebama, kao i u dogovoru sa željama i potrebama korisnika.
Obezbeđena tehnička podrška
Ostali podaci o softveru
Razvoj i implementacija
Sadrži dugogodišnje iskustvo rada ugostiteljskih objekata i uspešno funkcioniše od 2004. godine
Prilagođava se zahtevima svakog objekta.
Razvijen modernim tehnologijama i savremenim softverskim razvojnim alatima.
Od samog početka namenski razvijan da bude okrenut korisnicima za što brži, jednostavniji i lakši rad
Iskustva mnogih stručnih lica iz oblasti ugostiteljstva implementirana u softverski proizvod.
Radi na svakom Windows operativnom sistemu
Sistem vodi računa o svemu i rasterećuje što je moguće više korisnika
Brza implementacija sistema. Obuka za konobare traje 5 minuta a za menadžere sat vremena
Kako je naš softver drugima olakšao poslovanje
Šta naši korisnici imaju da kažu
Program za restoran DCS Cafe Soft radi odlično i veoma smo zadovoljni. Tehničkom podrškom smo takođe veoma zadovoljni, a u slučaju potrebe, intervencije su brze i delotvorne. Saradnja je odlična. Program za restoran nam olakšava posao i preko njega se evidentira celokupno poslovanje ugostiteljstva. Samo napred!
Dragan Jovanović, direktor Restoran Mala Oasa, Beograd
Café „Art“ od samog početka funkcioniše uz pomoć softvera DCS Cafe Soft i nakon višegodišnjeg iskustva u korišćenju istog, imamo samo reči hvale.
Tehnička podrška uvek na raspolaganju, čak i za savete, a dosadašnji problemi su više bili vezani za neke specifične situacije, a ne za probleme u korišćenju programa. Dugogodišnja saradnja je dokaz obostranog zadovoljstva.
Program je lak za korišćenje i mnogobrojne funkcije nam olakšavaju svakodnevno poslovanje. Prihvatanje sugestija i stalno unapređenje programa omogućava da DCS Cafe Soft uvek bude nešto više od pukog korisničkog softvera.
Pored svih navedenih pogodnosti u korišćenju softvera ističemo i izuzetno bitnu osobinu, a to je prilagodljivost softvera objektu koji ga koristi.
Velibor Vranić, direktor Café Art, Kanjiža
Izuzetno smo zadovoljni programom za restoran i bar DCS Cafe Soft. Program je dobro osmišljen i ima mnoštvo korisnih funkcija sa efikasan rad. Takođe je i izuzetno fleksibilan, i moguće su brojne izmene u saradnji sa tehničkom podrškom (programerima) u cilju adaptacije za konkretan objekat i prilagođavanje određenim potrebama.
Podrška je uvek dostupna i svi eventualni problemi i potrebne korekcije se rešavaju veoma ažurno i efikasno. Sa uvek dostupnom tehničkom podrškom i obukom, na početku rada brzo se savladavaju osnove, a potom i mnoge druge kompleksnije stvari postaju rutina (kojih da budemo iskreni ima dosta baš zbog svestranosti programa). Nadamo se nastavku plodne saradnje i u budućnosti.
Menadžment hotela Hotel Planeta Inn, Novi Sad
Kao višegodišnji korisnici softverskih rešenja za poslovanje recepcije i hotelskog aperitiv bara, želeli bi smo da iskažemo veliko zadovoljstvo prilikom korišćenja softvera "DCS Hotel Soft" i "DCS Cafe Soft".
Menadžerski izveštaji su veoma precizni, lako se kreiraju (kroz nekoliko klikova) i lepo su grafički prikazani, a jednostavno se mogu i eksportovati.
Ono što posebno znači prilikom korišćenja je lako dostupna tehnička podrška. Izuzetno je bitno softversko rešenje prilagođavati uvek novim profesionalnim zahtevima, kao i sve češćim izmenama zakonskih propisa. Sa firmom DC SOFT zahtevi ove vrste se rešavaju veoma profesionalno i u najkraćem roku, čime smo posebno zadovoljni.
Osoblje Hotela Putnik Hotel Putnik, Novi Sad
Ponuda i cene
Izaberite ponudu koja Vam odgovara
Standard verzija
50 € / mesečno
Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta
Grafički prikaz objekta i stolova
Grafički prikaz artikala
Rad po stolovima
Rastavljanje po artiklima / turama
Sastavljanje stolova
Brzi tasteri stolova, hrane i pića
Izdavanje fiskalnih računa i porudžbina
Popusti gostu
Izdavanje ponuda / predračuna
Izdavanje gotovinskih i bezgotovinskih faktura
Rad sa više konobara
Detaljan pregled i arhiva prodaje
Evidencije prometa
Evidencija i kontrola zaposlenih
Loyalty ( VIP gosti )
Normativi pića i hrane
Happy Hour
Praćenje realnog stanja zaliha
Kalkulacije, rashodi, nivelacije
Pregled utrošenih sirovina prodajom
Analitičke kartice pića i sirovina jela
Dnevni Promet Ugostitelja (DPU)
Kompletna analiza i izveštaji vezani za prodaju artikala
Fiskalizacija računa po novom sistemu eFiskalizacije
Instalacija i kompletno podešavanje sistema iznosi 150 € u koju je uključen i prvi mesec iznajmljivanja i održavanja.
U cenu instalacije je uključeno:
Kreiranje grafičke šeme objekta i stolova
Kreiranje inicijalne baze sa svim artiklima
Unos normativa pića i grupa artikala
Licenca za naplatno mesto - Front Office i za administraciju - Back Office
* Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS. Cene su izražene bez PDV-a.
DCS Hotel Soft
DCS Hotel Soft je informacioni sistem namenjen za rad u svim objektima u okviru kojih se vrše hotelske usluge: hotelima, vilama, motelima, hostelima, prenoćištima, apartmanima i ostalim objektima.
Sa softverom se obezbeđuje brža i kvalitetnija usluga gostima.