DCS Cafe Soft

DCS Cafe Soft

 
 
Profesionalni softver koji obezbeđuje kompletan proces poslovanja svih ugostiteljskih objekta
 
Program za kafiće, restorane, hotele, barove, klubove, picerije itd.  
 

Prednosti korišćenja softvera

  • Brže i kvalitetnije pružanje usluga
  • Povećanje efikasnosti poslovanja ugostiteljskog objekta
  • Pregled kompletnog poslovanja
  • Kontrola zaposlenih
  • Softver radi sa svim Touch screen monitorima
  • Praćenje zaliha i prometa u realnom vremenu
  • Kompletno prilagođen novoj eFiskalizaciji
  • Obuka za konobare je 5 min a za menadžere 1h

 

Najvažnije funkcije

Kliknite na bilo koju funkciju da bi se prikazao opis

GRAFIČKI PRIKAZ OBJEKTA I RASPOREDA STOLOVA

Grafički prikaz objekta i stolova uređeni po stvarnom rasporedu u objektu. Pregledan prikaz slobodnih i zauzetih stolova. Prikaz konobara koji je primio narudžbu i iznosa narudžbi na zauzetim stolovima. Stolovi se mogu slobodno razmeštati a može se i odabrati neki od unapred definisanih rasporeda za razne događaje (koncerti, proslave itd).

RAZDVAJANJE / SPAJANJE PORUDŽBINA

Napredan sistem razdvajanja porudžbine u okviru stola na više gostiju, spajanje porudžbina više stolova na jedan račun i sve ostale kombinacije spajanja i razdvajanja. Takođe lako se obavlja i transfer zaduženja sa jednog stola na drugi slobodan ili zauzet sto.

DPU LISTE - ŠANK KNJIGE I KNJIGE KUHINJE

Obaveza ugostitelja je da vode knjigu šanka. DCS Cafe Soft knjigu šanka izrađuje automatski, čime se bez dodatnog truda i troškova obezbeđuje poštovanje zakona i značajno skraćuje vreme zaposlenih koje moraju provesti na kraju dana.

HAPPY HOUR I VIP POPUSTI

DCS Cafe Soft omogućava specijalno sniženje cena u ugostiteljskim objektima u određenim vremenskim intervalima u toku dana - Happy Hour. Moguće je definisati popuste na sve ili na samo izabrane artikle. Stalnim gostima se može odobriti stalni ili određeni popust ako ostvare neki iznos u određenom vremenskom periodu.

ROBNO MATERIJALNA EVIDENCIJA

Šifrarnici artikala, komitenata i dobavljača, fakture, DPU liste, automatske kalkulacije pri ulazu pića, ulaz sirovina kuhinje, automatske i ručne nivelacije, zalihe, rashodi, povrat dobavljaču, popisne liste, analitičke kartice pića i sirovina hrane sa prosečnim nabavnim cenama, automatsko ažuriranje DPU lista pri storniranju kalkulacija i računa. Pregled nabavnih i prodajnih cena i marže na svim izveštajima.

RETROAKTIVNI ULAZ ROBE I STORNIRANJE RAČUNA

DCS Cafe Soft omogućava retroaktivni ulaz pića ili sirovina jela za bilo koji raniji datum, kao i retroaktivno storniranje računa pri čemu se automatski ažuriraju sve DPU liste od tog datuma, kao i analitičke kartice za sve stavke pića ili sirovina jela na tom ulazu ili storniranom računu. Sa ovim se automatski preračunavaju i prosečne nabavne cene artikala.
 

OGRANIČENJE NIVOA PRISTUPA PODACIMA

Programu se može pristupati preko šifri ili beskontaktnim RFID karticama. Svakom korisniku je moguće dodeliti odgovarajući nivo pristupa delovima programa čime se mogućnost zloupotrebe svodi na minimum. Svi bitni događaji se evidentiraju tako da je na osnovu ovih podataka omogućen kompletan uvid u rad zaposlenih kao i rešavanje svih potencijalno spornih situacija.

RAD SA BESKONTAKTNIM KARTICAMA

Programu se može pristupati preko šifri ili beskontaktnim RFID karticama. Svaki korisnik može dobiti svoju karticu koja mu omogućava pristup odgovarajućim opcijama u programu. Takođe ove kartice možete pokloniti stalnim gostima. Sistem rada sa karticama je izuzetno brz i pouzdan.

POVEZANOST SA HOTELSKIM SISTEMOM

Ako ugostiteljski objekat radi u okviru hotela softver može biti povezan sa hotelskim informacionim sistemom DCS Hotel Soft. Gostima za ugostiteljske usluge može račun za sve konzumacije biti prebačen na sobe u kojima su odseli.

IZVEŠTAJI, STATISTIKE I ANALIZE

DCS Cafe Soft raspolaže mnogobrojnim izveštajima poslovanja. Pregled prodaje, prometa, zaliha, evidencija rada zaposlenih za bilo koji vremenski period itd. Svi izvestaji se mogu exportovati u excel i pdf.

BRZO IZDAVANJE I NAPLATA PORUDŽBINA

Pregledan i jednostavan ekran sa svim potrebnim funkcijama za brzo i lako izdavanje i naplatu porudžbina. Porudžbine se izdaju lako i brzo odabirom grupe artikla i klikom na željeni artikal ili direktnim kucanjem dela naziva artikla. Na ekranu se nalaze i najčešće naručivani artikli. Sve operacije za rad konobara se nalaze na jednom preglednom ekranu.

PRAĆENJE REALNOG STANJA ZALIHA

U bilo kom trenutku je moguć uvid u stanje zaliha pića i sirovina hrane. Praćenje ulaza, izlaza od prodaje, rashoda itd. Sa ovim se sprečava mogućnost nestanka nekog artikla i sastojka sa stanja sa čime se gubi eventualna zarada od prodaje tog artikla i čime se značajno olakšava rad.

NORMATIVI ZA PIĆA I JELA

Svakom artiklu na šanku i kuhinji se može brzo i lako uneti normativ ako postoji i preko kojeg se pri prodaji tog artikla skidaju sa stanja zaliha odgovarajuće količine. Takođe obaveza objekta je da na zahtev gosta prikaže normative pića i hrane.

PREGLED ZARADE PO ARTIKLIMA

Za svaki artikal pića i jela se prikazuje zarada (marža) na osnovu njegove prodajne cene i ulaznih cena sastojka u njima na osnovu unetih normativa. Zarada može da se obračunava po artiklima, ali i po grupi artikala (topli napitci, sokovi, alkoholna pića, glavna jela ...)

IZRADA FAKTURA I PONUDA

Osim fiskalnog računa koji automatski izlazi pri naplati porudžbine može se izraditi i propratna faktura (gotovinska ili bezgotovinska). Automatsko dodeljivanje brojeva dokumenata. Takođe moguće je lako kreiranje ponuda/predračuna. Pregled dokumenata po raznim kriterijumima (tipu, komitentu, periodu kreiranja itd). Eksportovanje svih dokumenata u PDF fajl za slanje mejlom.

ESIR - IZRADA FISKALNIH RAČUNA

Sertifikovani ESIR od strane Poreske uprave koji je kompletno prilagođen za izdavanje računa po novom sistemu eFiskalizacije.
Možemo Vam uz instalaciju softvera preporučiti i svu odgovarajuću opremu.

MENADŽMENT

Praćenje rada objekta i konobara. Uvid u poslovanje i dobijanje tačnih i pravovremenih informacija u svakom trenutku. Pregled brojnih izveštaja i statistika, kao i analize poslovanja će pomoći u donošenju važnih odluka vezanih za poslovanje objekta.

PRILAGOĐENOST SVAKOM OBJEKTU

Informacioni sistem se u potpunosti prilagođava svakom objektu i načinu poslovanja. Mogućnost dodavanja nespecifičnih opcija u sistem karakterističnih za dati objekat u dogovoru sa korisnikom.

ODVOJENA ŠTAMPA PORUDŽBINA

Porudžbine za goste se mogu štampati na fiskalnom uređaju ili na odvojenom malom POS štampaču. 
Porudžbine za osoblje u objektu se mogu razdovojiiti i štampati odvojeno za šank i za kuhinju.

UDALJENI PRISTUP

Sistemu se kroz zaštićen sistem može pristupiti sa bilo koje lokacije u okviru objekta i van objekta. Na taj način se ima uvid u poslovanje sa bilo koje lokacije na kojoj postoji internet veza.

  

Najčešća pitanja i odgovori

Pogledajte šta su nas drugi pitali. Ako imate neka pitanja na koja nismo odgovorili kontaktirajte nas

 

Screenshots

Upoznajte deo programa preko slika ekrana
View the embedded image gallery online at:
https://dcsoft.rs/programi/ugostiteljstvo#sigProGalleriafa3f9d87c4

Mobilno praćenje poslovanja

Kontrola preko telefona

DCS Cafe Soft Web

Ovaj modul omogućava udaljeno praćenje poslovanja sa bilo kojeg uređaja i sa bilo koje lokacije.
 
Aplikacija se može koristiti na svim mobilnim telefonima (Android, iPhone), tabletima, laptopovima, PC, Mac računarima
na neograničenom broju uređaja putem web browser-a i ne zahteva nikakvu instalaciju.
 

Softveri se neprekidno ažuriraju novim verzijama u skladu sa zakonskim normama i potrebama,
kao i u dogovoru sa željama i potrebama korisnika.

Obezbeđena tehnička podrška


Ostali podaci o softveru

Razvoj i implementacija

 

  • Sadrži dugogodišnje iskustvo rada ugostiteljskih objekata i uspešno funkcioniše od 2004. godine
  • Prilagođava se zahtevima svakog objekta.
  • Razvijen modernim tehnologijama i savremenim softverskim razvojnim alatima.
  • Od samog početka namenski razvijan da bude okrenut korisnicima za što brži, jednostavniji i lakši rad
  • Iskustva mnogih stručnih lica iz oblasti ugostiteljstva implementirana u softverski proizvod.
  • Radi na svakom Windows operativnom sistemu
  • Sistem vodi računa o svemu i rasterećuje što je moguće više korisnika
  • Brza implementacija sistema. Obuka za konobare traje 5 minuta a za menadžere sat vremena

 

Kako je naš softver drugima olakšao poslovanje

Šta naši korisnici imaju da kažu

 

  • quote1
    Program za restoran DCS Cafe Soft radi odlično i veoma smo zadovoljni. Tehničkom podrškom smo takođe veoma zadovoljni, a u slučaju potrebe, intervencije su brze i delotvorne. Saradnja je odlična. Program za restoran nam olakšava posao i preko njega se evidentira celokupno poslovanje ugostiteljstva. Samo napred!
    quote2
    Dragan Jovanović, direktor
    Restoran Mala Oasa, Beograd


  • quote1
    Café „Art“ od samog početka funkcioniše uz pomoć softvera DCS Cafe Soft i nakon višegodišnjeg iskustva u korišćenju istog, imamo samo reči hvale.

    Tehnička podrška uvek na raspolaganju, čak i za savete, a dosadašnji problemi su više bili vezani za neke specifične situacije, a ne za probleme u korišćenju programa. Dugogodišnja saradnja je dokaz obostranog zadovoljstva.

    Program je lak za korišćenje i mnogobrojne funkcije nam olakšavaju svakodnevno poslovanje. Prihvatanje sugestija i stalno unapređenje programa omogućava da DCS Cafe Soft uvek bude nešto više od pukog korisničkog softvera.

    Pored svih navedenih pogodnosti u korišćenju softvera ističemo i izuzetno bitnu osobinu, a to je prilagodljivost softvera objektu koji ga koristi.
    quote2
    Velibor Vranić, direktor
    Café Art, Kanjiža


  • quote1
    Izuzetno smo zadovoljni programom za restoran i bar DCS Cafe Soft. Program je dobro osmišljen i ima mnoštvo korisnih funkcija sa efikasan rad. Takođe je i izuzetno fleksibilan, i moguće su brojne izmene u saradnji sa tehničkom podrškom (programerima) u cilju adaptacije za konkretan objekat i prilagođavanje određenim potrebama.

    Podrška je uvek dostupna i svi eventualni problemi i potrebne korekcije se rešavaju veoma ažurno i efikasno. Sa uvek dostupnom tehničkom podrškom i obukom, na početku rada brzo se savladavaju osnove, a potom i mnoge druge kompleksnije stvari postaju rutina (kojih da budemo iskreni ima dosta baš zbog svestranosti programa). Nadamo se nastavku plodne saradnje i u budućnosti.
    quote2
    Menadžment hotela
    Hotel Planeta Inn, Novi Sad


  • quote1
    Kao višegodišnji korisnici softverskih rešenja za poslovanje recepcije i hotelskog aperitiv bara, želeli bi smo da iskažemo veliko zadovoljstvo prilikom korišćenja softvera "DCS Hotel Soft" i "DCS Cafe Soft".

    Menadžerski izveštaji su veoma precizni, lako se kreiraju (kroz nekoliko klikova) i lepo su grafički prikazani, a jednostavno se mogu i eksportovati.

    Ono što posebno znači prilikom korišćenja je lako dostupna tehnička podrška. Izuzetno je bitno softversko rešenje prilagođavati uvek novim profesionalnim zahtevima, kao i sve češćim izmenama zakonskih propisa. Sa firmom DC SOFT zahtevi ove vrste se rešavaju veoma profesionalno i u najkraćem roku, čime smo posebno zadovoljni.
    quote2
    Osoblje Hotela Putnik
    Hotel Putnik, Novi Sad


 

Ponuda i cene

Izaberite ponudu koja Vam odgovara

 

    • Standard verzija

    • 50 € / mesečno

      • Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta
      •  
      • Grafički prikaz objekta i stolova
      • Grafički prikaz artikala
      • Rad po stolovima
      • Rastavljanje po artiklima / turama
      • Sastavljanje stolova
      • Brzi tasteri stolova, hrane i pića
      • Izdavanje fiskalnih računa i porudžbina
      • Popusti gostu
      • Izdavanje ponuda / predračuna
      • Izdavanje gotovinskih i bezgotovinskih faktura
      • Rad sa više konobara
      • Detaljan pregled i arhiva prodaje
      • Evidencije prometa
      • Evidencija i kontrola zaposlenih
      • Loyalty ( VIP gosti )
      • Normativi pića i hrane
      • Happy Hour
      • Praćenje realnog stanja zaliha
      • Kalkulacije, rashodi, nivelacije
      • Pregled utrošenih sirovina prodajom
      • Analitičke kartice pića i sirovina jela
      • Dnevni Promet Ugostitelja (DPU)
      • Kompletna analiza i izveštaji vezani za prodaju artikala
      • Fiskalizacija računa po novom sistemu eFiskalizacije
      •  
      • Instalacija i kompletno podešavanje sistema iznosi 150 € u koju je uključen i prvi mesec iznajmljivanja i održavanja.
      • U cenu instalacije je uključeno:
      • Kreiranje grafičke šeme objekta i stolova
      • Kreiranje inicijalne baze sa svim artiklima
      • Unos normativa pića i grupa artikala
      • Licenca za naplatno mesto - Front Office i za administraciju - Back Office
      • Automatski kriptovani backup podataka
      • Obuka korisnika za rad
      •  
      • U cenu je uključena:
      • Tehnička podrška
      • (email/vober, telefon, daljinska online konekcija),
      • Lokalni backup podataka na svakih par sati
      • Kriptovani backup podataka na naše servere
      • Ažuriranje na nove verzije programa
      • Sve promene i nadogradnje programskog rešenja u skladu sa zakonskim izmenama
      • Fiskalizacija računa po novom sistemu eFiskalizacije
      •  
    • Izaberi
    • Dodatni moduli i usluge

      • Drugo naplatno mesto
      • 15€/mesečno
      •  
      • Mobilno praćenje poslovanja
      • 10€/mesečno
      •  
      • Kitchen Display - Kuhinjski ekran (KDS)
      • 10€/mesečno
      •  
      • LPFR
      • 5€/mesečno ili 50€/godisnje
      •  
      • POS termalni šrampač
      • 140€
      •  
      • Izmena funkcionalnosti softvera
      • Na zahtev
      •  
      • Reinstalacija i ponovno podešavanje sistema
      • 70€
      •  
      • Lokalni backup podataka
      • (na svakih par sati)
      • Gratis
      •  
      • Kriptovani backup podataka na naše servere
      • (na svakih par sati)
      • Gratis
      •  
      • Konekcija sa našim hotelskim softverom
      • Gratis
      •  
      • Konekcija sa našim poslovnim softverom
      • Gratis
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
      •  
    • Izaberi

* Plaćanje se vrši u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS.  Cene su izražene bez PDV-a.

 

 

DCS Hotel Soft

DCS Hotel Soft je informacioni sistem namenjen za rad u svim objektima u okviru kojih se vrše hotelske usluge:  hotelima, vilama, motelima, hostelima, prenoćištima, apartmanima i ostalim objektima. 

Sa softverom se obezbeđuje brža i kvalitetnija usluga gostima.

Detaljnije o softveru pogledajte ovde

Kontakt

Imate dodatna pitanja? Nedoumice?

Rado ćemo Vam pomoći bez ikakve obaveze.

Kontaktirajte nas

 

Ukoliko ste zainteresovani za distribuciju našeg softverskog paketa u Vašem regionu kontaktirajte nas