Najčešća pitanja i odgovori

  

Ko radi instalaciju programa, podešavanje i unos podataka?

Mi obavljamo kompletno podešavanje programa prema Vašem načinu poslovanja i unos početnih podataka.
Obavljamo i povezivanje na sistem efiskalizacije i povezivanje sa sistemom eTurista.
Mi radimo i instalaciju i podešavanje celog sistema i opreme i nakon toga obuku svih zaposlenih.

Brine nas prelazak na novi sistem zbog naših zaposlenih. Koliko su komplikovani vaši programi za rad?

Svi naši korisnici su se veoma brzo navikli na naše softvere, čak i oni koji nisu imali nikakvo predznanje za rad na računaru.
Svi naši sotveri su jednostavni za rad i sve informacije pišu u svakom delu programa tako da se u praksi pokazalo da nije ni potrebno uputstvo za naša softverska rešenja.
Naravno, postoje detaljna uputstva sa slikama i napisana su tako da budu što je jednostavnije moguće.
Mnogima se javlja nesigurnost pri pomisli prelaska sa jednog softvera sa drugi - novi, zbog straha od gubitka kontinuiteta evidencije podataka.
Prelazak na novi softver uopšte ne mora da bude stresno iskustvo i do sada smo uradili prebacivanje u dosta objekata

Da li se mogu podaci iz programa koji trenutno koristimo prebaciti u Vaš program?

Da, većinu podataka možemo preneti kad nam ih pošaljete u Excelu u formatu koji Vam pošaljemo.
Mi obavljamo prebacivanje podataka i nakon toga ih imate spremne u novom programu.
Takođe mi radimo i instalaciju i podešavanje celog sistema i opreme koju imate i nakon toga obuku svih zaposlenih.

Da li postoji demo verzija programa?

Demo verzija za ovakvu vrstu softvera ne postoji, s obzirom da je u pitanju kompleksan sistem.
Mi radimo implementaciju sistema prema načinu poslovanja svakog objekta pojedinačno što zahteva odgovarajuće vreme i resurse.
Međutim, preko prezentacije softvera se možete upoznati detaljno sa programom i pitati šta god Vas zanima.

Da li ste integrisani sa novom fiskalizacijom i eTuristom?

Da, u potpunosti smo integrisani i sa novom efiskalizacijom i sa sistemom eTurista tako da Vam je dovoljan samo naš program.
Sertifikovani smo od strane Poreske uprave i naši softveri su kompletno prilagođeni novom sistemu eFiskalizacije.
Takođe DCS Hotel Soft ima kompletnu integraciju sa sistemom eTurista i jednim klikom se radi prijava i odjava svih gostiju.

Da li se određenim korisnicima programa može uskratiti pristup nekim delovima programa?

Korisnicima možete da uskratite pristup određenim podacima pomoću korisničkih naloga. Korisnički nalozi omogućavaju višekorisničku upotrebu programa kao i kontrolu pristupa podacima i evidenciju rada korisnika u programu. To funkcioniše tako što svaki korisnik ima svoj korisnički nalog preko koga pristupa programu i koji je zaštićen lozinkom.
Sa korisničkim nalogom se određuje koje radnje korisnik može da obavlja u programu kao i kojim podacima može da pistupa.

Da li u vašim programima može da se prati rad zaposlenih?

Da. U svim našim softverima se sve što se radi evidentira i lako se može bilo kada ući u trag svemu.
Postoji detaljna evidencija za svako storniranje i brisanje i sve važnije promene.
U našem hotelskom softveru postoji dnevnik aktivnosti (istorijat događaja) gde se detaljno evidentiraju sve promene za sobe, goste i sve ostale važne aktivnosti.
U ugostiteljskom softveru postoji detaljna evidencija svih storniranja porurudžbina i računa gde se vidi tačno vreme, ime korisnika, razlog storniranja kao i stavke koje su stornirane.

Imamo eksterno knjigovodstvo. Da li možemo slati dokumente knjigovođi?

Svi izveštaji iz naših softvera se mogu eksportovati u PDF i u Excel format i možete ih slati emailom knjigovodstvu i kome je sve potrebno.

Šta dobijamo korišćenjem DC SOFT softvera?

Postoje brojne prednosti koje dobijajte korišćenjem naših softverskih rešenja. Najbitnije je što dobijate pouzdan softver za rad i saradnju sa timom koji je spreman da izađe u susret vašim zahtevima.
Dobijate mogućnost da: uštedite vreme u radu automatizacijom poslovnih procesa, imate kvalitetne informacije kroz izveštaje i preglede u softveru, upravljate finansijama i donosite brže odluke kao i da unapredite i modernizujete poslovanje.

Novi smo u ovom poslu i ne znamo šta nam je sve potrebno. Da li nudite pomoć i za to?

Da. Osim softvera dajemo i pomoć oko ostalih stvari koje treba da se urade i gde se šta rešava.
Od podnošenja zahteva za bezbednosne elemente, do pomoći i sugestija za opremu, na šta treba da se obrati pažnja i pomoć oko ostalih pitanja koje budete imali. Dosta stvari deluju komplikovanije nego što u stvari jesu.
 

Koliko vremena je potrebno za instalaciju i korišćenje programa?

Vreme potrebno za instalaciju programa zavisi od softvera koji se uzima, brzine dostavljanja potrebnih podataka od strane korisnika kao i specifičnih zahteva. Vreme implementacije je obično od 7 do 20 dana, a za specifične sisteme se dogovara u skladu sa potrebama klijenta.

Kako se radi početno podešavanje sistema?

Naša je praksa da uvek mi uradimo početno podešavanje softvera na osnovu podataka koje nam dostavite. Početno podešavanje podrazumeva: unos soba, usluga, cenovnika, artikala, podešavanje izgleda dokumenata, povezivanje sa bezbednosnim elementima i puštanje u rad.
Na ovaj način obezbeđujemo da je sistem dobro podešen i olakšava se početak rada na softveru. Sve kasnije izmene možete raditi sami ili uz našu asistenciju.

Da li nam je potrebna jaka i skupa računarska oprema?

Ne. Za rad naših softveraa je dovoljna standardna računarska oprema sa Windows operativnim sistemima. Ne morate kupovati nove računare već se mogu iskoristiti i postojeći. Pre instalacije pregledavamo postojeće računare i opremu i dajemo potrebne sugestije kako bi se napravilo najbolje rešenje.

Koliko traje obuka korisnika i da li može da se vežba u programu pre početka rada?

Da. U zavisnosti od softvera, softver može da radi i u demo režimu koliko je god potrebno gde može slobodno da se vežba.
Kad nam javite da ste spremni, brišemo podatke od vežbanja i puštamo sistem zvanično u rad.
Obuka korisnika je uključena u cenu softvera i u zavnisnosti od softvera traje od jednog do par dana u zavisnosti od kupljenog softvera, dodatnih opcija i potreba hotela. Nakon obuke i dalje vam stojimo uvek na raspolaganju za bilo kakvu pomoć, pitanja i konsultacije.

Da li dajete garanciju na softver?

Garancija na ispravan rad softvera je neograničena uz propisanu upotrebu i potpisan ugovor o održavanju i tehničkoj podršci koje obuhvata:
- Tehnička podrška (telefon/email/viber/daljinska online konekcija),
- Automatski lokalni backup i kriptovani backup podataka na naše servere na svakih par sati
- Ažuriranje na nove verzije programa
- Sve promene i nadogradnje programskog rešenja u skladu sa zakonskim izmenama

Ako smo uzeli određene opcije programa, da li je moguće kasnije proširenje softvera dodatnim opcijama?

Da. Sva naša softverska rešenja se neprekidno proširuju dodatnim opcijama, ažuriraju novim verzijama u skladu sa zakonskim normama i potrebama,
kao i u dogovoru sa željama i potrebama korisnika.

Imamo neke zahteve koji su specifični samo za naš objekat. Da li se može softver nadograditi za naše potrebe?

Da. Imali smo dosta takvih slučajeva kada je bila potreba da se naprave neke opcije specifične samo za neki objekat.
Ako su neki manji zahtevi u pitanju to ulazi u cenu softvera, a u slučajevima složenijih zahteva nakon procene šaljemo ponudu korisniku za implementaciju.

Gde se nalaze naši podaci? Da li su tamo negde ili kod nas? Šta ako nestane internet?

Baza podataka i svi podaci se nalazi kod Vas u Vašem objektu i ne morate brinuti da li ćete moći raditi ako nestane internet.
Poslovni softver se isto kao i podaci nalaze lokalno kod vas, a ne na internetu pa je samim tim i značajno brži sveukupni rad.
Takođe i znate tačno ko sve ima pristup Vašim podacima.

Šta se dešava sa podacima ako se pokvari računar, u slučaju virusa ili ostalog?

Mi ozbiljno shvatamo važnost podataka i zato smo predvideli mehanizme za sve slučajeve.
Naši softveri rade bekap podataka na svakih par sati lokalno kod korisnika u objektu, a može se raditi i enkriptovani bekap podataka na naše zaštićene servere na svakih par sati.
Sa time ste u bilo kojem slučaju obezbeđeni a Vaši podaci sigurni.
 

Zanimaju nas još neke stvari i imamo dodatna pitanja

Kontaktirajte nas slobodno za sva pitanja, informacije i nedoumice koliko god je puta potrebno. Rado ćemo Vam pomoći bez ikakve obaveze.

Pošaljite nam upit za ponudu za Vaš objekat

Kontaktirajte nas za sve informacije i da Vam ponudimo najoptimalnije rešenje.

 

 

Kontakt

Imate dodatna pitanja? Nedoumice?

Rado ćemo Vam pomoći bez ikakve obaveze.

Kontaktirajte nas

 

Ukoliko ste zainteresovani za distribuciju našeg softverskog paketa u Vašem regionu kontaktirajte nas